Wszystkie publikacje
W ciągu ostatnich lat wiele zmieniło się w działaniach systemu ochrony zdrowia. Zrozumiano, jak ważne jest dla pacjentów, aby czuli się, że są w centrum uwagi, są zrozumiani, usłyszani i szanowani w...
Zacznijmy od tego, jak zdefiniować Telefonicznego Opiekuna Pacjenta. Jest to nikt inny jak ta miła osoba, która kiedyś rejestrowała nas do lekarza. Dzięki niej z przyjemnością wracamy do danej...
Z dnia na dzień w branży medycznej przybywa rozwiązań, które mają na celu jeszcze większe skupienie się na pacjencie. Za naturalne uważamy miłą obsługę, dostępność oferowanych usług jak i możliwość...
O przychodach generowanych przez placówkę medyczną i jej renomie decyduje efektywna współpraca Pracowników Rejestracji z Lekarzami. Odwołane wizyty lub nie zapełniony grafik Lekarza to utracony zysk i...
Rejestracja pacjentów w przychodniach i szpitalach nie jest łatwą pracą. Oprócz rozwiązywania problemów pacjentów, recepcjonista albo Telefoniczny Doradca Medyczny musi zapewniać pozytywne wrażenie we...
- 1
- 2