Wszystkie publikacje

Patient Experience – co wpływa na doświadczenia pacjenta w kontakcie z placówką medyczną?

W ciągu ostatnich lat wiele zmieniło się w działaniach systemu ochrony zdrowia. Zrozumiano, jak ważne jest dla pacjentów, aby czuli się, że są w centrum uwagi, są zrozumiani, usłyszani i szanowani w...

Jak poprawić działanie placówki medycznej, dzięki Telefonicznemu Opiekunowi Pacjenta?

Zacznijmy od tego, jak zdefiniować Telefonicznego Opiekuna Pacjenta. Jest to nikt inny jak ta miła osoba, która kiedyś rejestrowała nas do lekarza. Dzięki niej z przyjemnością wracamy do danej...

Customer Experience w medycynie

Z dnia na dzień w branży medycznej przybywa rozwiązań, które mają na celu jeszcze większe skupienie się na pacjencie. Za naturalne uważamy miłą obsługę, dostępność oferowanych usług jak i możliwość...

Rekrutacja pracownika rejestracji medycznej, jakich kompetencji wymagać?

O przychodach generowanych przez placówkę medyczną i jej renomie decyduje efektywna współpraca Pracowników Rejestracji z Lekarzami. Odwołane wizyty lub nie zapełniony grafik Lekarza to utracony zysk i...

Co daje parametryzacja infolinii medycznej?

Rejestracja pacjentów w przychodniach i szpitalach nie jest łatwą pracą. Oprócz rozwiązywania problemów pacjentów, recepcjonista albo Telefoniczny Doradca Medyczny musi zapewniać pozytywne wrażenie we...
Scroll to Top