Zewnętrzna Rejestracja Medyczna dla sektora zdrowia

Natychmiastowa redukcja kosztów operacyjnych placówki medycznej i zwiększenie liczby umawianych wizyt

Zminimalizujemy liczbę nieodebranych połączeń i zmaksymalizujemy wykorzystanie bieżących terminów lekarskich.

Nasza usługa zewnętrznej rejestracji medycznej gwarantuje poprawę dostępności i jakości rejestrowania pacjentów. Jednocześnie uwolnimy czas Twojego personelu, pozwalając skupić się na priorytetach medycznych.

MEDYCZNE CALL I CONTACT CENTER - zdjęcie usługi

Klienci, którzy nam zaufali

Najczęściej występujące problemy w rejestracji, które niszczą reputację Twojej placówki medycznej

brak terminów lekarskich

nieodebrane połączenia

obsługa bez empatii

Te błędy w rejestracji  mogą kosztować Twoją placówkę cenne wizyty i wpływać negatywnie na przychody.

Rozumiemy wyzwania, z którymi mierzą się placówki w zarządzaniu rejestracją medyczną

Podejmujemy wyzwania placówek zdrowia związane z zarządzaniem rejestracją. Oferujemy strategie oraz rozwiązania skrojone na miarę potrzeb. 

Rozumiemy powyższe problemy, ponieważ stale współpracujemy z podmiotami leczniczymi. Na co dzień pomagamy im radzić sobie z wyzwaniami operacyjnymi. Nasze usługi są projektowane tak, aby odpowiadać na bieżące potrzeby, przewidywać i rozwiązywać przyszłe problemy.

Korzyści z delegowania medycznej rejestracji pacjentów do CCIG MED. Propozycja dla instytucji zdrowotnych i dla lekarzy.

Zyski, dzięki zwiększeniu liczby umówionych wizyt o 20%

Profesjonalna rejestracja przychodni, gabinetu czy szpitala pozwala zwiększyć liczbę umówionych wizyt o 20% dzięki efektywnej obsłudze połączeń przez wyszkolony personel.

Oszczędności, dzięki centralnemu punktowi kontaktu

Redukcji kosztów operacyjnych, dzięki centralizacji rejestracji medycznej w jednym miejscu. Za pomocą efektywnego outsourcingu zmniejszysz wydatki na zarządzanie rejestracją. 

Obsługa wszystkich specjalizacji medycznych w jednym miejscu

Posiadasz w swojej placówce różne specjalizacje? Świetnie! Nasi konsultanci posiadają kompetencje by odbierać, obsługiwać i zapisywać wszystkich Twoich pacjentów. Możemy to robić, dzięki ciągłym szkoleniom oraz zgromadzonemu doświadczeniu z różnych podmiotów z branży.

Odzyskasz czas dla pacjentów

Poprawa efektywności operacyjnej brzmi dumnie. Po prostu dzięki naszej pracy w tle, Twój personel i kadra lekarska może skupić się na priorytetowych działaniach opieki zdrowotnej, dlatego że zapewniamy:

Dostępność placówki 24/7. Możliwość pracy naszych specjalistów 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. To zapewnia nieprzerwaną obsługę pacjentów i zapełnianie grafików. Pozwalamy skontaktować pacjenta w dowolnym dla niego terminie

Szybkie odbieranie połączenia. Nasi specjaliści odbierają połączenia szybciej niż tradycyjna rejestracja, zwiększając satysfakcję pacjentów.

Łatwość kontaktu z placówką. Gwarantujemy łatwy dostęp do usług Twojej placówki przez różne kanały komunikacji. Nie tylko przez telefon, ale również chat na stronie www, e-mail, sms, chatbot. To czyni nas niezawodnym partnerem w obsłudze rejestracji.

Zarządzanie obciążeniem pracy. Nasze rozwiązania są skalowalne i dostosowane do zmieniających się potrzeb Twojej placówki.

Know-how obsługi i kompetencje społeczne. Nasz personel posiada wysokie umiejętności interpersonalne, które są kluczowe w budowaniu pozytywnych relacji z pacjentami.

Dostęp do nowoczesnych technologii

Nasza usługa to możliwość poznania i wprowadzenia do gabinetu lekarskiego nowoczesnych technologii. Takich, które są stosowane przez liderów branży medycznej, automatyzują procesy i zwiększają satysfakcję pacjentów. Na przykład dostęp online do zaawansowanych raportów, ich opracowania i interpretacji. który pozwala na bieżące monitorowanie jakości pracy i optymalizację rejestracji pacjentów.

Jak organizujemy pracę profesjonalnej rejestracji medycznej w CCIG MED

W CCIG MED duży nacisk kładziemy na odpowiednie szkolenie i przygotowanie naszych rejestratorów i rejestratorek medycznych, aby każdy z nich był profesjonalistką w swoim fachu. Program szkoleniowy obejmuje intensywne kursy dotyczące procedur medycznych i obsługi dokumentacji medycznej. Rozwijane są również umiejętności miękkie, niezbędne do tworzenia relacji z innymi ludźmi i ułatwiania rozwiązywania sytuacji kryzysowych.

Osoby zatrudnione na tym stanowisku są przygotowywane do skutecznej komunikacji, co jest przydatne w codziennych rozmowach z pacjentami. Podchodzimy z pełnym profesjonalizmem do trudnych sytuacji, które mogą wystąpić podczas interakcji z pacjentami. Nasz zespół jest szkolony, aby efektywnie radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi, zapewniając wsparcie pacjentom nawet w najbardziej wymagających okolicznościach. Dzięki umiejętnościom nabytym podczas szkoleń, rejestratorzy potrafią zachować spokój i profesjonalizm. Takie zachowania przekładają się na wyższą jakość usług, większą liczbę umówionych pacjentów na wizyty, a to natomiast przekłada się na zwiększenie przychodów placówki.

Dodatkowo, zapewniamy dostęp do najnowocześniejszych narzędzi i systemów informatycznych, które umożliwiają wydajne i precyzyjne wykonywanie swojej codziennej pracy. Używanie zaawansowanej technologii pozwala szybciej i bardziej efektywnie zapisać pacjenta, oddzwonić do niego i ogólnie zarządzać ruchem w placówce. Narzędzia te przede wszystkim zwiększają dokładność pracy personelu rejestracji medycznej.

Na koniec, każdy z naszych rejestratorów jest regularnie informowany o wynikach swojej pracy oraz osiągnięciach całego zespołu. Taki system oceny i informacji zwrotnej służy nie tylko motywacji, ale również buduje świadomość przynależności do zespołu, który odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu doskonałej opieki pacjentom. Dzięki temu, nasi pracownicy są świadomi, jak ważna jest ich rola w strukturze firmy i jakie korzyści przynoszą swoją pracą zarówno pacjentom, jak i całej placówce medycznej.

Zapełniaj grafiki, dzięki zewnętrznej obsłudze rejestracyjnej pacjentów

Różne opcje wsparcia w rejestracji i obsłudze pacjentów, dostosowane do Twoich wymagań

Szpitale
Kliniki
Przychodnie
Gabinety

Potrafimy dostosować się do zróżnicowanych wymagań placówek medycznych, oferując trzy modele usług rejestracyjnych. Każdy z nich jest stworzony, aby usprawnić funkcjonowanie rejestracji w placówkach zdrowotnych różnej wielkości – od szpitali po gabinety lekarskie.

Zabezpieczamy w pełni rejestrację telefoniczną - pełny outsourcing

Model kompleksowy to całkowite przejęcie procesu rejestracji telefonicznej. Zapewniamy obsługę 100% połączeń, prowadzenie listy rezerwowej, uzupełnianie luk w grafiku oraz zapisy zgodne z wytycznymi Twojej placówki.

Jest to idealne rozwiązanie dla placówek, które chcą całkowicie przekazać obsługę połączeń od pacjentów zewnętrznemu partnerowi, aby móc skupić się na kluczowych działaniach medycznych. Godziny pracy są dostosowane do potrzeb placówki.

Uzupełniamy pracę Twojego zespołu - obsługa pików połączeń i poza godzinami

Ten model skupia się na uzupełnieniu i wsparciu pracy bieżącej pracowników rejestracji medycznej Twojej placówki. Nasze działania obejmują rejestrację telefoniczną w wyznaczonych godzinach, pomoc w obsłudze szczególnie obciążonych pików połączeń, zabezpieczenie nieodebranych połączeń, oraz optymalizację kosztów operacyjnych.

Jest to opcja korzystna dla placówek, które mają własny personel rejestracyjny, ale potrzebują dodatkowego wsparcia dla zapewnienia ciągłości pracy. Godziny pracy są dostosowane do indywidualnych potrzeb placówki.

Rozliczanie za konkretne połączenia - sprawdzenie jak działa zewnętrzna rejestracja medyczna

Model ten oferuje elastyczną usługę rejestracyjną rozliczaną na podstawie konkretnych połączeń. Model ten jest doskonały dla placówek, które potrzebują gwarancji indywidualnej obsługi każdego połączenia. Godziny pracy ustalono na 8:00 – 16:00.

Jest to opcja korzystna dla placówek, które mają własny personel rejestracyjny, ale potrzebują dodatkowego wsparcia dla zapewnienia ciągłości pracy. Godziny pracy są dostosowane do indywidualnych potrzeb placówki.

Jest to również idealne rozwiązanie dla placówek, które nie otrzymują dużej liczby połączeń, ale chcą mieć pewność, że każdy kontakt z klientem zostanie obsłużony z najwyższą starannością, przy przekazywaniu wszystkich niezbędnych informacji. 

DLACZEGO BRANŻA MEDYCZNA WYBIERA CCIG MED ?

0 %
First Contact Resolution

Potrafimy działać sprawnie, co jest potrzebne gdy pacjenci dzwonią, potrzebują szybkich odpowiedzi i kompetentnej obsługi. CCIG MED zapewnia, że pierwszy kontakt z nami prowadzi do szybkiego rozwiązania problemu czy zapytania.

0 %
Service Level

Nasze zaangażowanie to zapewnienie terminowej i efektywnej obsługi. Gwarantujemy, że zapytania są obsługiwane w określonym czasie, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Dzięki temu nasi klienci mogą być pewni, że ich pacjenci otrzymują najlepszą możliwą opiekę, kiedy tego potrzebują.

0 %
Hit Rate

Nasze usługi nie tylko spełniają, ale często przewyższają oczekiwania klientów. Wygrywamy zaufanie branży medycznej przez konsekwentne dostarczanie wyników.

0 %
Specjalizacja w Branży Medycznej

W przeciwieństwie do wielu ogólnych centrów obsługi klienta, CCIG MED skupia się wyłącznie na branży medycznej. Dzięki temu zdobyliśmy niezbędną wiedzę i doświadczenie, które pozwalają nam zrozumieć unikalne potrzeby i wyzwania sektora zdrowia. Nasze wyspecjalizowane zespoły są przeszkolone, aby zapewnić najwyższy standard obsługi.

0 %
Innowacyjne Technologie

W epoce digitalizacji, korzystanie z najnowszych technologii jest kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. CCIG MED stale inwestuje w nowoczesne rozwiązania technologiczne, które usprawniają procesy, zwiększają bezpieczeństwo danych pacjentów i poprawiają komunikację między wszystkimi zainteresowanymi stronami.

Porozmawiajmy o profejsonalnej rejestracji medycznej

Napisz do nas!

Oddzwonimy w ciągu 24h. Podczas bezpłatnej konsultacji sprawdzimy, czy możemy poprawić jakość obsługi w Twojej placówce.