Nasze usługi
Wirtualna recepcja Twojej placówki - Front Desk
Profesjonalna obsługa pacjenta w wirtualnej rejestracji. Wyznaczamy standardy kontaktu pacjenta z placówkami medycznymi.
Pierwszy kontakt pacjenta z placówką medyczną decyduje o tym, czy pacjent zechce do nas wrócić. Dzięki wykwalifikowanej kadrze managerskiej i trenerskiej, zwiększamy odsetek umówionych wizyt co bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe placówek medycznych.
Chat na stronie Twojej placówki medycznej
Pozwól swoim pacjentom na komunikację w szybki i wygodny sposób. Nasza usługa Chatu zapewnia natychmiastową odpowiedź na pytania pacjentów oraz ułatwia umawianie wizyt w rejestracji medycznej. Wykwalifikowani specjaliści CCIG Med z zaangażowaniem pomagają osobom na Twojej stronie internetowej znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania.
Back office placówki medycznej
W placówce medycznej, Back office (także nazywany często "back-office operations") to część działalności, która odbywa się zwykle poza bezpośrednim kontaktem z pacjentem i ma na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania placówki.
Jest on kluczowym elementem funkcjonowania placówki medycznej, ponieważ jego skuteczność wpływa na jakość obsługi pacjenta i ogólną wydajność placówki.
Medyczne call i contact center
Świadczymy usługi call i contact center dla podmiotów z branży medycznej.
Telemedycyna
Telemedycyna przyczynia się do poprawy dostępności do opieki medycznej, zwłaszcza w przypadku osób mieszkających w trudno dostępnych regionach lub w przypadku, gdy nie ma możliwości osobistego kontaktu z lekarzem.
Dzięki wykorzystaniu telemedycyny jesteśmy w stanie efektywnie zarządzać czasem lekarzy, a tym samym pomagać większej ilości pacjentów.
Ankiety satysfakcji pacjentów i kadry medycznej
Ankiety satysfakcji są ważnym narzędziem, które pomagają zrozumieć poziom zadowolenia pacjentów z usług świadczonych przez placówki medyczne. Ich celem jest pozyskanie informacji zwrotnej na temat jakości obsługi, jakości produktów i usług, jak również identyfikacja obszarów, które mogą wymagać dalszych usprawnień.
Wprowadzenie ankiety satysfakcji do procesów Twojej placówki jest nie tylko korzystne dla pacjentów i pracowników, ale również dla samej firmy. Dzięki temu można zidentyfikować problemy w obsłudze, dostosować strategie biznesowe i polepszyć wizerunek firmy.
Wsparcie procesów hr i szkoleń kadry placówki
Dla Twojej placówki stworzymy opisy stanowisk i pomożemy Ci w rekrutacji odpowiednich osób i zbadamy poziom poszczególnych kompetencji nowych i obecnych pracowników. Przeprowadzamy procesy rekrutacji i oceny pracowniczej w placówkach medycznych
Nasza doświadczona kadra trenerska pomoże Ci zwiększyć kompetencję Twojego zespołu poprzez szkolenia m.in. ze standardów obsługi pacjenta, technik sprzedażowych czy jak radzić sobie z trudnym pacjentem.
Poradnia internistyczna
W ramach poradni internistycznej zajmujemy się kompleksową profilaktyką, diagnozowaniem oraz leczeniem chorób wewnętrznych. Lekarz internista często jest lekarzem pierwszego kontaktu, do którego udają się pacjenci z różnego rodzaju dolegliwościami.
Doświadczenie i wiedza naszych specjalistów pozwalają na skuteczne diagnozowanie i leczenie naszych pacjentów oraz oferowanie im profesjonalnej opieki medycznej i indywidualnych planów leczenia.