STREFA WIEDZY
Nasze najnowsze ARTYKUŁY

Medyczne Call Center potrzebne od zaraz! Poznaj korzyści płynące z outsourcingu CC dla placówki medycznej.
W dzisiejszych czasach placówki medyczne, zarówno przychodnie jak i szpitale, stoją przed wyzwaniem zapewnienia wysokiej jakości obsługi pacjentów. Jednakowo jeśli mówimy o recepcji stacjonarnej, telefonicznej

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w obsłudze pacjenta stosowane w medycznym call center
KPI (Key Performance Indicators) są bardzo ważnym aspektem zarządzania kontaktem z pacjentem w każdym kanale komunikacji- telefonicznym, SMS-owym i mailowym, czy nawet w formie tradycyjnej.

Czym jest EDM, czyli Elektroniczna Dokumentacja Medyczna?
EDM (Elektroniczna Dokumentacja Pacjenta) to informatyczny system bazy danych, zawierający wiele informacji medycznych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 maja 2018 roku w

Standardy obsługi pacjenta przez telefon, które poprawią wyniki twojej placówki medycznej
Każdy z nas, przynajmniej raz w życiu był zmuszony wykonać połączenie do dowolnego ośrodka zdrowia. Cel był jasno określony – w szybki sposób zarejestrowanie się

Komunikacja z pacjentem – jak ważna jest empatia?
Czym tak właściwie jest empatia? Empatia to umiejętność odczuwania czyichś emocji oraz postawienia się w sytuacji drugiego człowieka. Osoba empatyczna powinna mieć zdolność zobaczenia obecnego

Czym różni się medyczne call center od tradycyjnego?
Call Center, czyli centrum obsługi klienta zajmujące się kontaktem przychodzącym oraz wychodzącym z klientem danej firmy lub organizacji. Bez znaczenia, z jakiej ta firma jest
PORADNIKI I ANKIETY
Ankieta – Parametry KPI w infolinii placówki medycznej
WYPEŁNIJ ANKIETĘ“Efektywność infolinii placówki medycznej” Przetestuj swoją rejestrację medyczną Zapraszamy do wypełnienia ankiety, która pozwoli Ci ocenić jakość obsługi pacjenta oraz efektywność infolinii w Twojej
E-book – Prowadzenie rozmów w placówce medycznej (bezpłatny pdf)
POBIERZ E-BOOK“Prowadzenie rozmów w placówce medycznej”(bezpłatny poradnik w pliku pdf) Przeczytaj jak rozmawiać z pacjentem w rejestracji medycznej Zapraszamy do lektury poradnika na temat prowadzenia rozmów w