Wszystkie publikacje

Trudny pacjent w rejestracji medycznej – jak sobie z nim radzić?

Rejestratorzy w naszej firmie mają do czynienia z różnymi pacjentami, w tym z tymi trudnymi. Zamiast uważać takie sytuacje za problematyczne, wykorzystujemy je jako okazję do nauki i poprawy ...

Jak Poprawić Jakość Obsługi Klienta w Placówce Medycznej

Pacjent to nowoczesny klient, który oczekuje nie tylko doskonałej opieki medycznej, ale również zintegrowanej, empatycznej i efektywnej obsługi. W obliczu rosnącej konkurencji i łatwego dostępu do ...

Medyczne Call Center potrzebne od zaraz! Poznaj korzyści płynące z outsourcingu CC dla placówki medycznej.

W dzisiejszych czasach placówki medyczne, zarówno przychodnie jak i szpitale, stoją przed wyzwaniem zapewnienia wysokiej jakości obsługi pacjentów. Jednakowo jeśli mówimy o recepcji stacjonarnej, ...

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w obsłudze pacjenta stosowane w medycznym call center

KPI (Key Performance Indicators) są bardzo ważnym aspektem zarządzania kontaktem z pacjentem w każdym kanale komunikacji- telefonicznym, SMS-owym i mailowym, czy nawet w formie tradycyjnej. Dzięki ich ...

Czym jest EDM, czyli Elektroniczna Dokumentacja Medyczna?

EDM (Elektroniczna Dokumentacja Pacjenta) to informatyczny system bazy danych, zawierający wiele informacji medycznych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 maja 2018 roku w sprawie ...

Standardy obsługi pacjenta przez telefon, które poprawią wyniki twojej placówki medycznej

Każdy z nas, przynajmniej raz w życiu był zmuszony wykonać połączenie do dowolnego ośrodka zdrowia. Cel był jasno określony – w szybki sposób zarejestrowanie się do specjalisty, który w ...

Komunikacja z pacjentem – jak ważna jest empatia?

Czym tak właściwie jest empatia? Empatia to umiejętność odczuwania czyichś emocji oraz postawienia się w sytuacji drugiego człowieka. Osoba empatyczna powinna mieć zdolność zobaczenia obecnego stanu ...

Czym różni się medyczne call center od tradycyjnego?

Call Center, czyli centrum obsługi klienta zajmujące się kontaktem przychodzącym oraz wychodzącym z klientem danej firmy lub organizacji. Bez znaczenia, z jakiej ta firma jest branży. Cechą wspólną ...

Patient Experience – co wpływa na doświadczenia pacjenta w kontakcie z placówką medyczną?

W ciągu ostatnich lat wiele zmieniło się w działaniach systemu ochrony zdrowia. Zrozumiano, jak ważne jest dla pacjentów, aby czuli się, że są w centrum uwagi, są zrozumiani, usłyszani i szanowani w ...