Wszystkie publikacje
W dzisiejszych czasach placówki medyczne, zarówno przychodnie jak i szpitale, stoją przed wyzwaniem zapewnienia wysokiej jakości obsługi pacjentów. Jednakowo jeśli mówimy o recepcji stacjonarnej, ...
KPI (Key Performance Indicators) są bardzo ważnym aspektem zarządzania kontaktem z pacjentem w każdym kanale komunikacji- telefonicznym, SMS-owym i mailowym, czy nawet w formie tradycyjnej. Dzięki ich ...
EDM (Elektroniczna Dokumentacja Pacjenta) to informatyczny system bazy danych, zawierający wiele informacji medycznych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 maja 2018 roku w sprawie ...
Każdy z nas, przynajmniej raz w życiu był zmuszony wykonać połączenie do dowolnego ośrodka zdrowia. Cel był jasno określony – w szybki sposób zarejestrowanie się do specjalisty, który w ...
Czym tak właściwie jest empatia? Empatia to umiejętność odczuwania czyichś emocji oraz postawienia się w sytuacji drugiego człowieka. Osoba empatyczna powinna mieć zdolność zobaczenia obecnego stanu ...
Call Center, czyli centrum obsługi klienta zajmujące się kontaktem przychodzącym oraz wychodzącym z klientem danej firmy lub organizacji. Bez znaczenia, z jakiej ta firma jest branży. Cechą wspólną ...
W ciągu ostatnich lat wiele zmieniło się w działaniach systemu ochrony zdrowia. Zrozumiano, jak ważne jest dla pacjentów, aby czuli się, że są w centrum uwagi, są zrozumiani, usłyszani i szanowani w ...
Zacznijmy od tego, jak zdefiniować Telefonicznego Opiekuna Pacjenta. Jest to nikt inny jak ta miła osoba, która kiedyś rejestrowała nas do lekarza. Dzięki niej z przyjemnością wracamy do danej ...
Z dnia na dzień w branży medycznej przybywa rozwiązań, które mają na celu jeszcze większe skupienie się na pacjencie. Za naturalne uważamy miłą obsługę, dostępność oferowanych usług jak i możliwość ...
- 1
- 2