Wszystkie publikacje
W dzisiejszych czasach opieka zdrowotna staje się coraz bardziej złożona i wymagająca. Dlatego znaczenie i rola centralnych systemów medycznych w zarządzaniu przychodnią oraz w całym procesie...
Rejestratorzy w naszej firmie mają do czynienia z różnymi pacjentami, w tym z tymi trudnymi. Zamiast uważać takie sytuacje za problematyczne, wykorzystujemy je jako okazję do nauki i poprawy...
Pacjent to nowoczesny klient, który oczekuje nie tylko doskonałej opieki medycznej, ale również zintegrowanej, empatycznej i efektywnej obsługi. W obliczu rosnącej konkurencji i łatwego dostępu do...
W dzisiejszych czasach placówki medyczne, zarówno przychodnie jak i szpitale, stoją przed wyzwaniem zapewnienia wysokiej jakości obsługi pacjentów. Jednakowo jeśli mówimy o recepcji stacjonarnej...
KPI (Key Performance Indicators) są bardzo ważnym aspektem zarządzania kontaktem z pacjentem w każdym kanale komunikacji- telefonicznym, SMS-owym i mailowym, czy nawet w formie tradycyjnej. Dzięki ich...
EDM (Elektroniczna Dokumentacja Pacjenta) to informatyczny system bazy danych, zawierający wiele informacji medycznych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 maja 2018 roku w sprawie...
Każdy z nas, przynajmniej raz w życiu był zmuszony wykonać połączenie do dowolnego ośrodka zdrowia. Cel był jasno określony – w szybki sposób zarejestrowanie się do specjalisty, który w...
Czym tak właściwie jest empatia? Empatia to umiejętność odczuwania czyichś emocji oraz postawienia się w sytuacji drugiego człowieka. Osoba empatyczna powinna mieć zdolność zobaczenia obecnego stanu...
Call Center, czyli centrum obsługi klienta zajmujące się kontaktem przychodzącym oraz wychodzącym z klientem danej firmy lub organizacji. Bez znaczenia, z jakiej ta firma jest branży. Cechą wspólną...
- 1
- 2