Wszystkie publikacje

Ochrona danych osobowych pacjentów w służbie zdrowia – jakie standardy wdrożyć w placówce medycznej, aby uniknąć naruszenia RODO

Postępująca cyfryzacja spowodowała, że ochrona danych osobowych pacjentów jest dziś jednym z najważniejszych aspektów funkcjonowania placówek medycznych. Od szpitali po przychodnie i gabinety...

Centralny system medyczny do kontaktu z pacjentem przychodni i szpitala

W dzisiejszych czasach opieka zdrowotna staje się coraz bardziej złożona i wymagająca. Dlatego znaczenie i rola centralnych systemów medycznych w zarządzaniu przychodnią oraz w całym procesie...

Trudny pacjent w rejestracji medycznej – jak sobie z nim radzić?

Rejestratorzy w naszej firmie mają do czynienia z różnymi pacjentami, w tym z tymi trudnymi. Zamiast uważać takie sytuacje za problematyczne, wykorzystujemy je jako okazję do nauki i poprawy...

Jak Poprawić Jakość Obsługi Klienta w Placówce Medycznej

Pacjent to nowoczesny klient, który oczekuje nie tylko doskonałej opieki medycznej, ale również zintegrowanej, empatycznej i efektywnej obsługi. W obliczu rosnącej konkurencji i łatwego dostępu do...

Medyczne Call Center potrzebne od zaraz! Poznaj korzyści płynące z outsourcingu CC dla placówki medycznej.

W dzisiejszych czasach placówki medyczne, zarówno przychodnie jak i szpitale, stoją przed wyzwaniem zapewnienia wysokiej jakości obsługi pacjentów. Jednakowo jeśli mówimy o recepcji stacjonarnej...

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w obsłudze pacjenta stosowane w medycznym call center

KPI (Key Performance Indicators) są bardzo ważnym aspektem zarządzania kontaktem z pacjentem w każdym kanale komunikacji- telefonicznym, SMS-owym i mailowym, czy nawet w formie tradycyjnej. Dzięki ich...

Czym jest EDM, czyli Elektroniczna Dokumentacja Medyczna?

EDM (Elektroniczna Dokumentacja Pacjenta) to informatyczny system bazy danych, zawierający wiele informacji medycznych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 maja 2018 roku w sprawie...

Standardy obsługi pacjenta przez telefon, które poprawią wyniki twojej placówki medycznej

Każdy z nas, przynajmniej raz w życiu był zmuszony wykonać połączenie do dowolnego ośrodka zdrowia. Cel był jasno określony – w szybki sposób zarejestrowanie się do specjalisty, który w...

Komunikacja z pacjentem – jak ważna jest empatia?

Czym tak właściwie jest empatia? Empatia to umiejętność odczuwania czyichś emocji oraz postawienia się w sytuacji drugiego człowieka. Osoba empatyczna powinna mieć zdolność zobaczenia obecnego stanu...
Scroll to Top