WIRTUALNA RECEPCJA MEDYCZNA
Wirtualna Recepcja dla Twojej placówki medycznej
Pierwszy kontakt pacjenta z placówką medyczną decyduje o tym, czy pacjent zechce do nas wrócić.
Zapewniamy profesjonalną obsługę pacjenta – rejestracja medyczna, odbieranie telefonów od pacjentów, informacja medyczna. Obsługujemy wszystkie kanały komunikacji – przez telefon, e-mail, sms, chat, social media.
Dzięki wykwalifikowanej kadrze managerskiej i trenerskiej, zwiększamy odsetek umówionych wizyt co bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe placówek medycznych.
Wyznaczamy standardy kontaktu pacjenta z placówkami medycznymi, tak żeby pacjenci z chęcią do nas wracali.
Zapewnimy Twojej placówce profesjonalną obsługę klientów bez konieczności zatrudnienia dodatkowej osoby na stanowisko recepcjonisty.
Nasz zespół wykwalifikowanych specjalistów zapewnia kompleksową obsługę Twoich pacjentów, przyjmując połączenia telefoniczne, rejestrując na wizyty, odpowiadając na e-maile, a także realizując zadania administracyjne.
Dzięki nam Twoi klienci otrzymują indywidualne i fachowe podejście do ich potrzeb, bez względu na to, czy dzwonią z pytaniami, potrzebują informacji czy chcą umówić wizytę. Nasza wirtualna recepcja działa w tle Twojej placówki, pozwalając Ci skupić się na prowadzeniu biznesu, a jednocześnie zapewniając Ci kompleksową obsługę klientów.
Dodatkowo, oferujemy możliwość personalizacji usługi, takiej jak wdrożenie dedykowanego systemu telefonicznego, wprowadzenie innych kanałów komunikacji (takich jak chat, mail, bot czy SMS), lub dostosowanie godzin pracy naszej “wirtualnej” recepcji do Twoich potrzeb.
Twoja placówka zyskuje profesjonalną wirtualną recepcję, co pozwoli Tobie usprawnić procesy obsługi pacjenta, zwiększyć ich zadowolenie i poprawić wizerunek Twojego biznesu. Nasze usługi rozwiązują problemy związane z długim czasom oczekiwania, sygnałom zajętości i ogólną frustracją pacjentów. Nasze rozwiązanie zapobiegające przepełnieniu połączeń jest zarówno łatwe, jak i elastyczne we wdrożeniu.
Oferujemy Twoim pacjentom lepszą komunikację przy jednoczesnym utrzymaniu niskich kosztów Twojej placówki.
Odbieranie połączeń telefonicznych
Obsługa połączeń nieodebranych
Obsługa e-mail, sms, chat, social media
Centrala IVR
Nagrywanie i analityka rozmów
KOLEJKA PACJENTÓW POD KONTROLĄ
Jak to działa
- Nasz zautomatyzowany system call center rozróżnia pilne i mniej pilne połączenia, a następnie przekazuje je do Telefonicznego Doradcy Medycznego w celu natychmiastowej odpowiedzi lub dalszych działań
- Masz pełną kontrolę nad projektowaniem i zarządzaniem swoimi połączeniami.
- Nasz Opiekun Pacjenta odbiera połączenie i identyfikuje usługodawcę na wezwanie
- Zarządzanie harmonogramem dyżurów można wykonywać online za pośrednictwem internetowego systemu planowania połączeń CCIG Med. Kontrolujesz swój harmonogram w dowolnym miejscu i czasie
Korzyści
- Konfigurowalne programy zdalnego odbioru dostosowane do potrzeb Twojej praktyki
- Zwiększony poziom obsługi pacjentów i wydajność personelu
- Ekonomiczne rozwiązanie dla dużego lub sporadycznego ruchu telefonicznego
- Okiełznanie pików połączeń dla praktyk medycznych
Napisz do nas!
Oddzwonimy w ciągu 24h. Podczas bezpłatnej konsultacji sprawdzimy, czy możemy poprawić jakość obsługi w Twojej placówce.