USŁUGI DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH

Kompleksowa obsługa pacjenta Twojej placówki medycznej. Uwalniamy czas Twojego personelu i obniżamy koszty działalności.

KLIENCI, KTÓRZY NAM ZAUFALI

REJESTRACJA MEDYCZNA DLA TWOJEJ PLACÓWKI ​

Żółty kwadrat

Zapewniamy rejestrację pacjentów przez wszystkie nowoczesne kanały kontaktu. Profesjonalizm i wysoka jakość w rejestracji. Bez dodatkowego obciążenia dla Twojego personelu.

Outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów​​

Nasi wyspecjalizowaniu rejestratorzy zawsze obecni dla Twoich pacjentów. więcej →

Czat on-line na stronie Twojej placówki​

Niezwłoczne odpowiedzi i wsparcie w czasie rzeczywistym, kiedy pacjenci tego potrzebują. więcej →

Obsługa skrzynki mailowej, SMS i Social Media Twojej placówki​

Komunikacja wielokanałowa, aby zawsze być w kontakcie z Twoją społecznością. więcej →

Kampanie informacyjne​

Dotrzyj do Twoich pacjentów z aktualnymi i ważnymi informacjami w odpowiednim czasie. więcej →

Omni-Channel w Twojej placówce​

Chcesz zaopiekować się swoimi pacjentami nie tylko telefonicznie, ale na przestrzeni wszyskich kanałów komunikacji? Porozmawiajmy jak wdrożyć u niebie obsługę Omnichannel.

BADANIE SATYSFAKCJI

Żółty kwadrat

Poznaj opinie pacjentów, by stale doskonalić i rozwijać swoje usługi.

Ankietowanie pacjentów CATI i CAWI

Przeprowadzamy profesjonalne badania satysfakcji, opinii oraz zachowań pacjentów. Posiadamy doświdczony zespół badawczy oraz specjalistyczne narzędzia.

Badanie NPS Twoich pacjentów​

Zmierzymy lojalność pacjentów wobec Twojej placówki. Dzięki badaniom NPS zdobędziesz wskazówki, które pomogą Ci wzmocnić przywiązanie pacjentów..

WSPARCIE DZIAŁAŃ HR I SZKOLENIA PERSONELU

Żółty kwadrat

Inwestuj w rozwój swojego zespołu z ekspertami branży medycznej.

BACK OFFICE PLACÓWKI MEDYCZNEJ - zdjęcie usługi

Rekrutacja personelu medycznego

Mamy doświadczenie w rekrutacji wykwalifikowanego personelu medycznego, zapewniając Twojej placówce dostęp do doświadczonych i kompetentnych pracowników zdrowia.

Audyty jakościowe obsługi pacjentów

Ocena i wytyczne do optymalizacji standardów obsługi pacjentów. Zapewniamy ciągłe doskonalenie jakości usług w Twojej placówce medycznej.

Programy szkoleniowe dla działu rejestracji

Nasze szkolenia są zaprojektowane, aby wspierać Twój zespół rejestracji, podnosząc jakość i efektywność w obsłudze pacjenta.

BACK OFFICE PLACÓWKI MEDYCZNEJ

Żółty kwadrat

Zapewniamy sprawne funkcjonowania placówki, dzieki obsłudze procesów na zapleczu.

W CO WIERZYMY - zdjęcie kobiety rozmawiającej przez słuchawki

Obsługa administracyjna

W placówce medycznej, Back office (także nazywany często „back-office operations”) to część działalności, która odbywa się zwykle poza bezpośrednim kontaktem z pacjentem i ma na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania placówki.

TELEMEDYCYNA - zdjęcie usługi

Telemedycyna

Telemedycyna przyczynia się do poprawy dostępności do opieki medycznej, zwłaszcza w przypadku osób mieszkających w trudno dostępnych regionach lub w przypadku, gdy nie ma możliwości osobistego kontaktu z lekarzem.

Dzięki wykorzystaniu telemedycyny jesteśmy w stanie efektywnie zarządzać czasem lekarzy, a tym samym pomagać większej ilości pacjentów.

Jest on kluczowym elementem funkcjonowania placówki medycznej, ponieważ jego skuteczność wpływa na jakość obsługi pacjenta i ogólną wydajność placówki.

Poradnia internistyczna

W ramach poradni internistycznej zajmujemy się kompleksową profilaktyką, diagnozowaniem oraz leczeniem chorób wewnętrznych. Lekarz internista często jest lekarzem pierwszego kontaktu, do którego udają się pacjenci z różnego rodzaju dolegliwościami. 

Doświadczenie i wiedza naszych specjalistów pozwalają na skuteczne diagnozowanie i leczenie naszych pacjentów oraz oferowanie im profesjonalnej opieki medycznej i indywidualnych planów leczenia.

Kobieta lekarz rozmawiająca przez słuchawki - zdjęcie

Napisz do nas! Podczas bezpłatnej konsultacji sprawdzimy jak nasze usługi mogą wesprzeć Twoją placówkę.

Scroll to Top