USŁUGI DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH
Kompleksowa obsługa pacjenta Twojej placówki medycznej. Uwalniamy czas Twojego personelu i obniżamy koszty działalności.
KLIENCI, KTÓRZY NAM ZAUFALI
REJESTRACJA MEDYCZNA DLA TWOJEJ PLACÓWKI
Zapewniamy rejestrację pacjentów przez wszystkie nowoczesne kanały kontaktu. Profesjonalizm i wysoka jakość w rejestracji. Bez dodatkowego obciążenia dla Twojego personelu.
Outsourcing telefonicznej rejestracji pacjentów
Nasi wyspecjalizowaniu rejestratorzy zawsze obecni dla Twoich pacjentów. więcej →
Czat on-line na stronie Twojej placówki
Niezwłoczne odpowiedzi i wsparcie w czasie rzeczywistym, kiedy pacjenci tego potrzebują. więcej →
Obsługa skrzynki mailowej, SMS i Social Media Twojej placówki
Komunikacja wielokanałowa, aby zawsze być w kontakcie z Twoją społecznością. więcej →
Kampanie informacyjne
Dotrzyj do Twoich pacjentów z aktualnymi i ważnymi informacjami w odpowiednim czasie. więcej →
Omni-Channel w Twojej placówce
Chcesz zaopiekować się swoimi pacjentami nie tylko telefonicznie, ale na przestrzeni wszyskich kanałów komunikacji? Porozmawiajmy jak wdrożyć u niebie obsługę Omnichannel.
BADANIE SATYSFAKCJI
Poznaj opinie pacjentów, by stale doskonalić i rozwijać swoje usługi.
Ankietowanie pacjentów CATI i CAWI
Przeprowadzamy profesjonalne badania satysfakcji, opinii oraz zachowań pacjentów. Posiadamy doświdczony zespół badawczy oraz specjalistyczne narzędzia.
Badanie NPS Twoich pacjentów
Zmierzymy lojalność pacjentów wobec Twojej placówki. Dzięki badaniom NPS zdobędziesz wskazówki, które pomogą Ci wzmocnić przywiązanie pacjentów..
WSPARCIE DZIAŁAŃ HR I SZKOLENIA PERSONELU
Inwestuj w rozwój swojego zespołu z ekspertami branży medycznej.
Rekrutacja personelu medycznego
Mamy doświadczenie w rekrutacji wykwalifikowanego personelu medycznego, zapewniając Twojej placówce dostęp do doświadczonych i kompetentnych pracowników zdrowia.
Audyty jakościowe obsługi pacjentów
Ocena i wytyczne do optymalizacji standardów obsługi pacjentów. Zapewniamy ciągłe doskonalenie jakości usług w Twojej placówce medycznej.
Programy szkoleniowe dla działu rejestracji
Nasze szkolenia są zaprojektowane, aby wspierać Twój zespół rejestracji, podnosząc jakość i efektywność w obsłudze pacjenta.
BACK OFFICE PLACÓWKI MEDYCZNEJ
Zapewniamy sprawne funkcjonowania placówki, dzieki obsłudze procesów na zapleczu.
Obsługa administracyjna
W placówce medycznej, Back office (także nazywany często „back-office operations”) to część działalności, która odbywa się zwykle poza bezpośrednim kontaktem z pacjentem i ma na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania placówki.
Telemedycyna
Telemedycyna przyczynia się do poprawy dostępności do opieki medycznej, zwłaszcza w przypadku osób mieszkających w trudno dostępnych regionach lub w przypadku, gdy nie ma możliwości osobistego kontaktu z lekarzem.
Dzięki wykorzystaniu telemedycyny jesteśmy w stanie efektywnie zarządzać czasem lekarzy, a tym samym pomagać większej ilości pacjentów.
Jest on kluczowym elementem funkcjonowania placówki medycznej, ponieważ jego skuteczność wpływa na jakość obsługi pacjenta i ogólną wydajność placówki.
Poradnia internistyczna
W ramach poradni internistycznej zajmujemy się kompleksową profilaktyką, diagnozowaniem oraz leczeniem chorób wewnętrznych. Lekarz internista często jest lekarzem pierwszego kontaktu, do którego udają się pacjenci z różnego rodzaju dolegliwościami.
Doświadczenie i wiedza naszych specjalistów pozwalają na skuteczne diagnozowanie i leczenie naszych pacjentów oraz oferowanie im profesjonalnej opieki medycznej i indywidualnych planów leczenia.