Przeczytaj jak rozmawiać z pacjentem w rejestracji medycznej
Zapraszamy do lektury poradnika na temat prowadzenia rozmów w placówce medycznej i technik rozmów z trudnymi klientami.
W tym bezpłatnym poradniku w pliku pdf znajdziesz praktyczne wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci lepiej obsługiwać Pacjentów i osiągać cele.
Materiał ten przeznaczony jest dla personelu medycznego, który chce poprawić umiejętności komunikacyjne i efektywność pracy.
Czego dowiesz się z ebooka?
Oto poradnik, który przedstawia zasady postępowania podczas rozmów z klientami na infolinii placówki medycznej. Jest to cenna lektura dla każdej osoby pracującej w sektorze medycznym, która chce poprawić swoje umiejętności komunikacyjne i efektywność pracy placówki.
Na ponad 20 stronach znajdziesz wiele praktycznych wskazówek, skryptów oraz przykładowych rozmów, które pozwolą Ci na jeszcze lepszą obsługę Pacjentów oraz osiąganie wyznaczonych celów.
Narzędzia te umożliwiają lepszą obsługę Pacjentów oraz skuteczne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą zdarzyć się na infolinii.
O nas
CCIG MED to profesjonalny zespół ekspertów z branży Contact Center, którzy łączą siły, aby zapewnić naszym klientom najlepsze usługi telemedyczne.
Jako ważna część Grupy Kapitałowej CCIG Group, od ponad 20-lat zbieramy doświadczenie w kompleksowym świadczeniu usług Contact Center. Jesteśmy jedną z największych i kluczowych grup Call Center w Polsce.
Nasza grupa posiada 13 oddziałów na terenie całej Polski i nawiązuje współpracę z ekspertami w dziedzinie efektywnej i wielokanałowej komunikacji biznesowej z klientami, zarówno w modelu B2C, jak i B2B.
LAT DOŚWIADCZENIA
0
PLACÓWEK OBSŁUGIWANYCH PRZEZ NASZYCH DORADCÓW
0
ROZMÓW Z PACJENTAMI
0
WIADOMOŚCI Z PACJENTAMI
0
TELEFONICZYNYCH DORADCÓW MEDYCZNYNCH
0
+