WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Efektywność infolinii placówki medycznej

Przetestuj swoją rejestrację medyczną

Zapraszamy do wypełnienia ankiety, która pozwoli Ci ocenić jakość obsługi pacjenta oraz efektywność infolinii w Twojej placówce medycznej.

Uzyskane odpowiedzi wskażą obszary, które możesz rozwinąć, aby przyjmować więcej zadowolonych pacjentów.

Ankieta Parametry KPI w infolinii placówki medycznej - ikony

Ankieta "Efektywność infolinii placówki medycznej"

 

Ankieta składa się z 15 pytań zamkniętych jednokrotnego wyboru. Zapraszamy do wypełnienia. Tutaj nie ma złych odpowiedzi!


Dziękujemy za wypełnienie ankiety!

Wyniki ankiety zostaną wysłane Państwu na e-mail. W celu ich przesłania prosimy o podanie służbowego adresu e-mail oraz numeru telefonu.



LAT DOŚWIADCZENIA
0
PLACÓWEK OBSŁUGIWANYCH PRZEZ NASZYCH DORADCÓW
0
ROZMÓW Z PACJENTAMI
0
WIADOMOŚCI Z PACJENTAMI
0
TELEFONICZYNYCH DORADCÓW MEDYCZNYNCH
0 +

O nas

CCIG MED to profesjonalny zespół ekspertów z branży Contact Center, którzy łączą siły, aby zapewnić naszym klientom najlepsze usługi telemedyczne. 

Jako ważna część Grupy Kapitałowej CCIG Group, od ponad 20-lat zbieramy doświadczenie w kompleksowym świadczeniu usług Contact Center. Jesteśmy jedną z największych i kluczowych grup Call Center w Polsce. 

Nasza grupa posiada 13 oddziałów na terenie całej Polski i nawiązuje współpracę z ekspertami w dziedzinie efektywnej i wielokanałowej komunikacji biznesowej z klientami, zarówno w modelu B2C, jak i B2B.

Żółty kwadrat
Biały kwadrat
W CO WIERZYMY - zdjęcie kobiety rozmawiającej przez słuchawki
Scroll to Top